Návod na tělo

Jak používat lidské tělo,
aby bylo zdravé, štíhlé a nebolelo.

Jednoduchý návod

Kde nejrychleji stárneme? Jak se odlišuje 40letý člověk například od 15letého? Co na první pohled nebo spíš na první pocit vnímáme jinak? Přemýšleli jste někdy o tom, čím by to mohlo být? Vrásky to nejsou, tím jsem si jistá. Mám důkaz. Moje tělo je takovým experimentem. Ráda se s vámi podělím o svou nejčerstvější zkušenost:

Právě jsem vylezla z vody a je mi báječně. Užila jsem si plavání v tekutém krystalu, jak někdy moře bývá nazýváno. Své tělo vystavuji teplým paprskům. Navíc cestou do moře a z moře mě sledovaly pohledy o poznání mladších mužů. Komu by to neudělalo dobře? :-) "Hej kluci, mohla bych být vaše máma!", napadlo mě. "Aha, tak tak je to!", dochází mi po chvíli. Tohle asi měla na mysli Olinka, 65letá vyznavačka naší metody, našeho vidění těla, když nám potěšeně líčila s hranou výčitkou v hlase svoje zážitky.

"Co jste to se mou provedli?! Byla jsem s kamarádkou, která je o dost mladší než já, na dovolené a musela jsem doslova odhánět mláďata mužského pohlaví. Posílala jsem je za kamarádkou, já mám přeci svého muže a ona je svobodná. Né, nedali si říct!"

Právě měla jsem možnost zažít to na na vlastní kůži resp. vlastní tělo i já. Vlastně ty mladíky chápu. Mateme tělem. Sluneční brýle na obličeji a pružná lehká chůze, každá část těla se zapojuje, vše po sobě uvnitř klouže. Hlava v oblacích. Ladnost. Dlouhý pas i krk.
To všechno jde totiž běžně po čtyřicítce do kelu. A je to čím dál horší. Ať děláme co děláme, pas se rozšiřuje, krk zkracuje, těžkne krok.
A jak je vidět, nemusí to tak být. Což ti mladíci nevědí, mají v hlavách jiné vzorce. A my mateme tělem, máme účinný nástroj na snížení "pocitového věku" (když existuje pocitová teplota v předpovědi počasí, může existovat i pojem pocitový věk, že?).

Výrazné zlepšení fyzického vzhledu a snížení pocitového věku lze relativně rychle, neivnazivně a trvale docílit prodloužením celé páteře, zejména s pozorností na výše uvedená místa. A k tomu jednoduše docílit klouzání vrstev uvnitř naše těla.
A už vůbec přeskočím zmínku, jak skvěle to všechno zacvičí s naší náladou! Je to paráda, lehnout si na záda, jak zpíval Karel Zich.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Nic nepřidá tolik let navíc tak jako špatný postoj těla. Tím není míněno, že bychom se měli neustále úsilně vypínat vzhůru a k tomu zatahovat břicho. Tím je míněno BEZÚSILNÉ napřímení těla = OMLÁDNĚME BEZÚSILNÝM NAPŘÍMENÍM TĚLA!

Je to opravdu o vráskách?

Mladě vypadat vůbec není záležitostí vrásek na obličeji. Naše podvědomí, aniž bychom si to uvědomovali, vyhodnocuje při pohledu na nějakého člověka úplně jiné parametry. Dalo by se to popsat jako "lehkost bytí" definovanout spíše vyzařovanou energií než fyzickým vzhledem. Např. životní jiskrou v oku, ladností pohybu, grácií, svěžím vyzařováním, usměvem na rtech a dalšími důležitými znaky. Jako je jasná mysl, čistý záměr, klid v duši....
Nejedná se o nic esoterického. Žijeme a pohybujeme se ve fyzickém těle ve fyzickém světě a tudíž podléháme zákonům fyziky. Jedním z nejsilněji trvale působících na naše těla je gravitace. Gravitace = tah směrem dolů. 
Mladé vyzařování je proto také hodně o napřímení těla. Všimněte si lidí po 40-50 roku života a výše - ohnutí v hrudní páteři, hlava padající směrem dolů - podvědomě náš mozek vyhodnocuje jako počínající stáří. Nesmysl. Přirozené napřímení (všechny obratle i klouby mají dost místa) zmate v jakémkoli věku. Jste nezařaditelní. Vyzkoušené! :-)

Rádi se s vámi o všechny snadné a téměř okamžitě působící nástroje podělíme na našich hodinách Rolfcvičení (Rolfpilates, Rolfjógy) i všech našich kurzech a pobytech. Stačí jen přijít a zažít na vlastním těle

Naše těla vydrží hodně, cca 40-50 let, kdy vypadají krásně sama od sebe. Pak už je na nás co dál.
Pro začátek stačí 3 týdny zařadit tato opatření:
  • chodit spát nejpozději ve 22 hod. (ve 21 hod. je ještě lepší) - neboť mezi 22-2 hodinou se uvolňují hormony "krásy", ale jen v případě, že poctivě spíme
  • jíst nejpozději 4 hodiny před ulehnutím
  • každý den si dát nejméně 12 hod. postní pauzu. Tzn. aby uplynulo minimálně 12 hodin od večeře do snídaně. Nechat tělo odpočinout od trávení, aby mohlo spustit vnitřního lékaře a úklidovku. Lidé se shodují, že postupně prodlužují tuto dobu i na 15-17 hodin lačnění denně a výsledky jsou ještě lepší. Po této pauze - většinou ráno - mají spoustu energie, pozitivní náladu, čistý obličej, žádné kruhy pod očima, hladkou pokožku atd.
    Je jen potřeba dát si čas, než se to tělo naučí. Jídlo je mentální návyk. Tělo si osvojí cokoli ho naučíme. Většinou 1-2 týdny stačí na změnu režimu. Pak už je to přirozené, jde to snadno, lehce a samozřejmě.
  • jeden den v týdnu nedělat NIC. Odpočívat. A to samé dopřát i svému trávicímu traktu = pít čistou vodu nebo zeleninové šťávy (ne ovocné!)
  • polovinu denního jídla tvoří zelená listová zelenina v tekuté (rozmixované) podobě nejlépe s ovocem (1:1) a  vodou.

Po týdnu mi dejte vědět!! Těším se na sdílení Vašich skvělých pocitů!

Zanechte nám na sebe kontakt, cca do týdne se Vám ozveme a všechna vaše přání k nám vyřešíme.
Je-li vaše přání urgentnějšího rázu. Volejte.

Copyright © 2017 NavodNaTelo.cz

Build concept & Compiled-code: Václav Paták